فرماندار اردکان در پیامی، فرارسیدن 11 اردی‌بهشت و روز کارگر را به همه کارگران و به‌ویژه کارگران شهرستان اردکان تبریک گفت.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
بسمه‌تعالی
11 اردی‌بهشت، روز پاسداشت قشر بزرگی از فعالان عرصه‌ی اقتصادی کشور است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در عرصه تولید و استقلال مملکت تلاش می‌کنند.
 
تلاش‌گران عرصه‌ی اقتصادی، در سال اقتصاد و فرهنگ، نقشی بی‌بدیل در تحقق شعار سال و پیشرفت و تعالی ایران سرفراز ایفا نموده و می‌توانند کشور را به سمت خودکفایی رهنمون سازند.
 
رشد صنعتی اردکان به دست پرتوان کارگران شریف این سرزمین صورت گرفته و بی‌شک، بدون حضور و ایثار آنان این امر میسر و محقق نمی‌گردید.
 
اردکان بزرگ باید به سمت توسعه متوازن و پایدار پیش رود و صاحبان صنایع شهرستان، باید به این امر مهم توجه داشته باشند که در عین تلاش برای ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت سرمایه گذاران، عزم و برنامه مجموعه‌ی اجرایی شهرستان و در رأس همه، فرمانداری شهرستان اردکان، «توسعه» این دیار است و هرگز «رشد صنعتی» را به تنهایی نخواهیم پذیرفت. صنعتی که حقوق کارگری و شهروندی را مدنظر نداشته باشد و موجبات آلایندگی و تخریب محیط زیست و تهدید سلامت جسم و جان شهروندان و تضعیف پایه های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی این دیار را به همراه داشته باشد، پذیرفتنی نیست.
 
جامعه‌ی کارگری کشور، قشر کم‌توقع و پرتلاش این مرز و بوم است و با تقویت و راه‌اندازی انجمن‌های کارگری می‌تواند الگوی بی‌نظیری برای تمرین رفتار مطالبه‌گری در سطح جامعه باشد.
 
نكوداشت روز جهانی كار و كارگر به پاس خدمات صادقانه و بی‌دريغ كارگران شريف، مؤمن و صبور ايران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی‌نظير است تا به تأسی از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بی‌بديل آنان را ارج نهيم
.
اینجانب، روز کارگر را به همه‌ی کارگران زحمت‌کش این سرزمین ، به ویژه قشر شریف، کم ادعا، صبور و زحمتکش کارگران شهرستان اردکان، تبریک عرض نموده و برای همه، آرزوی توفیق روزافزون دارم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار اردکان
9 اردیبهشت‌ماه 1393