فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی و روز قوه قضائیه را گرامی داشت. وی در این پیام تعاملات دستگاه قضایی، دولت و قوه مقننه را نشان‌دهنده عزم جدی برای تقویت امید و نشاط در جامعه برشمرد. متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
هفتم تیرماه، سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای حزب و روز قوه قضائیه را گرامی می‌دارم.
قوه قضائیه، رکن اصلی مبارزه با فساد و تحقق عدالت در جامعه است و خوش‌بختانه فضای همراهی، همدلی و تعامل بین سه قوه، روندی امیدبخش در رسیدگی به مشکلات مردم را نوید می‌دهد.
آن‌چه در فضای کنونی جامعه مهم و اولویت‌دار است؛ بازگرداندن امید به جامعه ازطریق برخورد با فسادهای بزرگ و کوچک و تلاش در راستای پیش‌گیری از وقوع جرم است و امروز خوش‌بختانه تعاملات دستگاه قضایی، دولت و قوه مقننه عزم جدی را برای تقویت امید و نشاط در جامعه نشان می‌دهد.
امیدوارم و اطمینان دارم دستگاه قضایی در اردکان در راستای تحقق شعار «جهش تولید»، حمایت‌های مادی و معنوی خود را از تولیدکنندگان و صنعت شهرستان براساس قانون ادامه خواهد داد و این مهم در سال‌جاری بیش‌ازپیش نمود و تجلی خواهد یافت.
بار دیگر فرارسیدن هفتم تیر روز قوه قضائیه را به رئیس و کارکنان محترم دادگستری، دادستان محترم و کلیه عوامل قضایی شهرستان تبریک گفته و توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان