فرماندار اردکان در پیامی ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف با رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌ره و ۱۵ خرداد را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
 
خردادماه از آغاز تا پایان همواره آبستن حوادث مهم و تاریخ‌ساز در انقلاب اسلامی ایران بوده است و ارتحال جان‌گداز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌ره در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ یکی از تلخ‌ترین روزهای تقویم ایران اسلامی در خردادماه است.
 
امام امت (ره) پایه‌گذار نظام و انقلابی شد که بعدها منبع الهام بسیاری از آزادی‌خواهان جهان و ملت‌های مختلف شد و بیداری نسل‌های بعدی در کشورهای مختلف به‌ویژه مسلمانان را پدید آورد.
 
۱۵ خرداد نیز یادآور قیام خونین مردمان غیوری است که اگر پیام امام‌شان را درک نکرده بودند و با ایشان همراهی نمی‌کردند؛ چه‌بسا رهنمودهای ایشان برای به‌زیر کشیدن استبداد و استعمار و وادادگی به سرانجام نمی‌رسید و این مهم، نقش رهبری و همراهی مردم را به‌خوبی نمایان می‌سازد.
 
این‌جانب ایام عزاداری ۱۴ و ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و امیدوارم در در ظل رهبری داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بتوانیم در مسیر آرمان‌های انقلاب، نظام و شهدا و نیز خدمت هرچه بیش‌تر به مردم شریف ایران اسلامی تلاش کنیم.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان
۱۳ خرداد ۹۸