‌فرماندار اردکان به مناسبت ۱۱ و ۱۲ اردی‌بهشت روز کارگر و معلم پیام تبریکی صادر کرد و در آن از این دو قشر به عنوان ستون‌های جهش تولید یاد نمود. متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
تجربهٔ بشری نشان داده که استفاده از نیروی تفکّر و اندیشه برای تصمیم‌گیری صحیح و  اصولی در کنار استفاده از نیروی انسانی ماهر، آموزش‌دیده و  فعّال، می‌تواند منجر به رشد اقتصادی و پویایی و نشاط چشم‌گیر جامعه شود.
برای کشور عزیزمان ایران اسلامی که کشوری درحال‌توسعه است؛ استفاده از پتانسیل‌های داخلی و بهره‌گیری از دانش روز دنیا بسیار مهم و حیاتی است و استفادهٔ توأمان از دو عنصر اندیشهٔ صاحب‌نظران و ظرفیّت کارگران، ‌باعث رشد و جهش تولید و افزایش توان اقتصادی کشور می‌شود.
کارگران در حقیقت بازوان تولید و نیروهای اصلی حرکت جامعه به سوی رشد اقتصادی هستند و در شهرستان اردکان، با توجه به توسعه صنعتی، بخش مهمّی از جمعیّت ما را تشکیل می‌دهند.
از سوی دیگر، علم‌اندوزی و اندیشه‌ورزی در انسان، از سال‌های اوّلیّهٔ زندگی، در مدارس و زیر نظر معلّمان پی‌ریزی می‌شود و تلفیق تلاش این دو قشر شریف، می‌تواند کشور را نجات دهد.
این‌جانب فرارسیدن ۱۱ و ۱۲ اردی‌بهشت، روز معلّم و کارگر را که هر دو از ستون‌های مهمّ جهش تولید و پیشرفت همه‌جانبه در کشور هستند؛ تبریک گفته، برای همه معلّمان عزیز و کارگران سخت‌کوش شهرستان اردکان آرزوی سلامتی و موفّقیّت دارم.