فرماندار اردکان در جمع معلمان معترض:

فرماندار اردکان به دنبال تجمع اعتراض‌آمیز امروز معلمان حق‌التدریسی این شهرستان مقابل فرمانداری، گفت: مشکل معلمان حق‌التدریس اردکان از طریق استاندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در جمع معلمان معترض اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از حیاتی‌ترین دستگاه‌های دولتی است و معلمان به عنوان تربیت‌کنندگان نسل آینده ما باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

 

وی افزود: امنیت شغلی، اصلی‌ترین اولویت برای انجام صحیح امور است و نباید اجازه داد این دغدغه بر روی کیفیت کار و تدریس معلمان اثر بگذارد.

 

مقیمی با بیان این که مشکلات معلمان حق‌التدریسی قطعاً بررسی و حل و فصل خواهد شد، از نماینده معلمان معترض و مدیریت آموزش و پرورش اردکان خواست تا لیستی از درخواست‌های آنان برای انعکاس به استاندار و نمایندگان مردم تهیه شود.

 

نماینده عالی دولت افزود: مشکل معلمان حق‌التدریسی قابل حل است و قطعاً اولویت آموزش و پرورش جذب معلمانی است که از تحصیلات و تجربه تدریس برخوردار باشند لذا معلمان حق‌التدریس که از این خصیصه‌ها برخوردارند در اولویت قرار خواهند گرفت.

 

مقیمی به معلمان معترض قول داد که مشکل آن‌ها را از طریق همکاری با استاندار و نماینده مردم با جدیت پیگیری می‌کند و ابراز امیدواری کرد مشکل به زودی مرتفع شود.