فرماندار اردکان در گفت‌وگو با ایرنا
مشکلات فاز دوم مسکن مهر اردکان تا سه ماه آینده مرتفع می‌شود.
 
فرماندار اردکان به‌دنبال مشکلات و گلایه‌های مردم در خصوص تحویل فاز دوم مسکن مهر این شهرستان گفت: با همت مسئولان شهرستان و استان یزد امیدواریم تا سه ماه آینده مشکلات این واحدها مرتفع شود.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور بررسی و رفع مشکلات فاز دو مسکن مهر جلسه‌ای با حضور مسئولان مرتبط در محل فرمانداری اردکان برگزار و مسایل مختلفی از جمله تأمین آب، برق، گاز و بهره‌مندی از امکانات مخابرات مطرح شد.
 
وی با بیان این‌که متقاضیان این واحدهای مسکونی مشکلاتی در خصوص گرفتن وام، تعداد ضامن‌ها و نیز تعداد اقساط داشتند؛ تصریح کرد: مجری مربوطه توضیحات لازم و قول پی‌گیری و رفع مشکلات را دادند.
 
اسماعیلی خاطرنشان کرد: طبق تعهدی که قبلاً داده شده بود؛ فاز دو مسکن مهر اردکان باید در اواخر سال 93 تحویل متقاضیان می‌شد و در این راستا برای تسریع در کار و جبران عقب‌ماندگی‌ها پیمان‌کار تغییر کرد و در مدت دو سال گذشته نیز اقدامات خوبی انجام شده است و این خانه‌ها در حال تکمیل شدن هستند. 
 
وی گفت: متأسفانه در هنگام جانمایی فاز دوم مسکن مهر پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تأمین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات انجام نشده بود که امیدواریم این مشکلات که ناشی از عدم انجام کار کارشناسی در دوره‌های گذشته بوده تا سه ماه آینده مرتفع گردد.