استاندار يزد در شهرستان اردكان
استاندار یزد گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.
 
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان اردکان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد روز جمعه ۷ اسفندماه استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار و مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به همراه فرماندار شهرستان اردکان از شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان برگزاری انتخابات در این شعبه‌ها قرار گرفتند.
 
«سیدمحمد میرمحمدی» پس از بازدید از چند شعبه  اخذ رأی شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌اظهار داشت: مردم ایران و استان یزد با شور و نشاط و شعور بالای سیاسی حضوری گسترده و مشارکتی بالا در این انتخابات داشتند.
 
وی ادامه داد: امروز ملت ایران نشان داد که همواره پاسدار دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی حضوری فعال و آگاهانه داشته است.
 
میرمحمدی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با این حضور گسترده مردم و مشارکت بالای ملت ایران در انتخابات اقتدار ملی و عزت جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته به جهانیان و کشورهای منطقه نشان داده شود.
 
گفتنی است شعبه‌های اخذ رأی هنرستان آیت‌الله سیدروح الله خاتمی (ره)، دبیرستان دخترانه آیت‌الله شهید بهشتی (ره) و مصلی اردکان از جمله شعبه‌های اخذ رأیی بودند که استاندار یزد و هیئت همراه از آن‌ها بازدید کردند.