به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان، "حسين اسماعيلي" فرماندار اردكان روز سه شنبه 30 ارديبهشت ماه در ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان كه با حضور جمعي از روساي ادارات شهرستان برگزار شد، حضور يافت.

 

حسين اسماعيلي در ابتداي اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از تشكيل اين ستاد به همت اداره و ورزش و جوانان، برنامه و هدف دار بودن آنرا را از اصول اوليه و لازم براي رسيدن به مقصد نهايي دانست و افزود: اگر در ابتدا برنامه مشخص شود و ساز و كار رسيدن به هدف نهايي نيز معلوم باشد، قطعا رسيدن به مقصود نهايي سريع تر و آسانتر محقق خواهد شد.

 

فرماندار اردكان پرداختن به امور جوانان را از اولويت هاي كاري خود دانست و گفت: پرداختن به وضعيت جوانان و پيگيري امور آنها در مباحث اخلاقي،اشتغال و آموزشي از مهمترين مسايلي است كه بايد در دستوركار اين كميته قرار گيرد.

 

وي سپس به تمامي دستگاه ها و نهادهاي اجرايي شهرستان كه به نحوي با جوانان برخورد دارند، خواست با سعه صدر و با روي خوش با آنان برخورد كرده و انجام امور مربوطه به آنها را از اولويت هاي خود بدانند.

 

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان سمت و سوي توسعه ي متوازن و پايدار را بهره گيري از استعداد و نيروي جوان بومي و ماهر دانست و خاطرنشان ساخت: محور توسعه متوازن و پايدار جوان سالم، شايسته و اخلاق محور است و بايد برنامه ريزي هايي انجام پذيرد تا از اين جوانان در امور شايسته مورد استفاده قرار گيرند.