جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، دراین جلسه که به ریاست امام جمعه اردکان و با حضور فرماندار و اعضای این شورا برگزار شد؛ در خصوص تحقق شعار سال (دولت و ملت، همدلی و همزبانی)، ساماندهی حمایت از نیازمندان و نیز حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد.

 

فرماندار اردکان در این جلسه با اشاره به شعار سال 94 با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در شعار امسال عنوان نمودند؛ رمز موفقیت دولت، قوه قضاییه و قوه مقننه در پشتیبانی قاطبه‌ی ملت از آن‌هاست.

 

«حسین اسماعیلی» افزود: بر این اساس باید از هر حرکت و گفتاری که اعتماد مردم به مسئولان را متزلزل نماید پرهیز نمود.

 

فرماندار اردکان به اتفاقات پیش رو در سال 94 و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در این سال انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و اگر به تشکیل مجلسی بینجامد که همگام و همراه با دولت منتخب و در خدمت مردم باشد مسلماً این همدلی و هم‌زبانی نیز تقویت خواهد شد.

 

وی در ادامه مصونیت و اقتدار کشور و همچنین کاهش فشارهای دشمنان را وابسته به حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، اتحاد و حسن اعتماد متقابل بین مردم و مسئولان عنوان کرد.

 

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان والاترین مکان برای تمرکز اعانات و صدقات نام برد و گفت: امیدواریم دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در رابطه با طرح‌های قابل اجرا و عملیاتی بویژه نحوه‌ی ساماندهی کمک به نیازمندان برنامه‌ریزی کنند که البته حمایت‌های لازم نیز از فرمانداری صورت خواهد پذیرفت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر نیز در این جلسه با مهم خواندن جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر نگاه هرچه بیشتر مسئولان در برگزاری هدفمند و در دستور کار قرار دادن موضوعات مهم فرهنگی به‌ویژه اهمیت نگه‌داشتن حرمت ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

 

در ادامه این جلسه، اعضای شورای فرهنگ عمومی در خصوص دغدغه‌های فرهنگی شهرستان مباحثی را مطرح کردند.