فرماندار اردکان گفت: خروش عظیم مردم در روز قدس، سرشار از پیام‌های مأیوس‌کننده برای سردمداران استکبار در دنیا بود.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی پس از شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، طی پیامی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.
 
 
بنا به همین گزارش، متن این پیام بدین شرح است:
 
 
بسمه تعالی
درود خداوند متعال بر شما مردم مؤمن، زمان‌شناس و ولایت‌مدار اردکان که یک‌بار دیگر، فارغ از جناح‌بندی‌ها و سلایق سیاسی و با هوشیاری، صلابت و وحدت، هم‌قدم با امت اسلامی و ملت بزرگ ایران برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) حماسه‌ای دیگر آفریدید.
 
 
خروش عظیم شما مردم عزیز شهرستان اردکان، سرشار از پیام‌های پرمعنا و مأیوس‌کننده برای سردمداران استکبار، استبداد، ظلم و تجاوز و موجب رسوایی جهانی صهیونیسم جنایتکار بود. شما با این حماسه‌ی بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام عزیز و مقابله با زیاده‌خواهی و تجاوز در هر جای جهان، همچون گذشته پیش‌تاز بوده و کوتاهی نخواهید کرد.
 
 
بنده به عنوان قطره‌ای از سیل خروشان جمعیت راهپیمایان روز جهانی قدس در شهرستان، بر خود فرض می‌دانم از حضور سرشار از آگاهی و معرفت شما مردم شریف در راهپیمایی این روز که موجب سرافرازی امت اسلامی و روحیه‌بخشی به مسلمانان مظلوم فلسطین گردید؛ صمیمانه و خاضعانه تشکر نموده و توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت نمایم.
 
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان
3 مرداد 93