جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس، امروز یکشنبه 29 تیر در محل فرمانداری شهرستان اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این دیدار که با حضور اسماعیلی فرماندار اردکان، زارع قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولین و رؤسای ادارات این شهرستان برگزار شد؛ پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم روز قدس در شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.

 

فرماندار اردکان در ابتدای این دیدار، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیرالمؤمنین علی (ع)، ایشان را الگوی مبارزه با ظلم و نمونه بی‌نظیر دستگیری از مظلومان در سراسر تاریخ دانست و بر اهمیت ادامه‌ی راه آن بزرگوار در تمامی شئون تأکید کرد.

 

حسین اسماعیلی با اشاره به ابتکار امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس»، خاطرنشان کرد: ایشان همواره از اسرائیل و صهیونیسم به عنوان خطر بزرگ برای جهان اسلام هشدار می‌داد و همگان را به مقاومت و ایستادگی در برابر این غده‌ی سرطانی تشویق و ترغیب می‌نمود.

 

فرماندار اردکان با محکوم‌کردن جنایات اخیر گروه تروریستی داعش علیه مسلمانان، به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز قدس امسال و رسانیدن پیام دفاع مردم مسلمان سراسر دنیا از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد و از تمامی نهادهای شهرستان خواست تمام تلاش خود را بر روی حضور آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی متمرکز کنند.

 

در ادامه این دیدار، حاجی‌اسماعیلی، رئیس اداره تبلیفات اسلامی اردکان نیز در سخنانی، با محکوم کردن جنایات اخیر گروه‌های تکفیری، اسرائیل را عامل اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان دانست.

 

وی با آرزوی تحقق سخن امام خمینی (ره) در حذف اسرائیل از نقشه، به بیان پیشنهاداتی در خصوص برگزاری بهتر این مراسم پرداخت.

 

در ادامه این نشست، حاضرین به بحث و تبادل نظر درخصوص هماهنگی دستگاه‌های شهرستان در مراسم روز قدس امسال پرداختند.