در آستانه‌ی 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، فرماندار اردکان با تعدادی از آزادگان سرافراز این شهرستان دیدار کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی، فرماندار اردکان صبح امروز چهارشنبه 22 مرداد به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان به دیدار تعدادی از آزادگان این شهرستان رفت.
 
 
فرماندار اردکان در این دیدارها، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آزادگان را میراث‌داران شهیدان خواند و افزود: این انقلاب و نظام، ثمره‌ی ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است و آزادگان و جانبازان، بازماندگان از قافله‌ی شهدا و میراث‌داران آنان‌اند و با حضور خود در جامعه، همواره یاد و خاطره‌ی شهدا را زنده نگه‌داشته و راه زندگی را به ما نشان می‌دهند.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان در ادامه به تشریح اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و به همه‌ی دستگاه‌های اجرایی شهرستان توصیه کرد برای پاسداشت این فرهنگ و ترویج آن به‌خصوص برای نسل جوان جامعه تلاش کنند.
 
 
 
گفتنی است در این دیدارها، دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان، جلال هاتفی، جانباز جنگ تحمیلی و رئیس دفتر فرماندار و میرشمسی رئیس بنیاد شهید این شهرستان، فرماندار اردکان را همراهی می‌کردند.