به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان،" حسین اسماعیلی" شنبه شب 30 فروردین ماه در منزل امیر حسین طالبیان، والیبالیست جوان اردکانی و عضو تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که در مسابقات جهانی والیبال دانش آموزی پرتغال شرکت کرده بود، حضور یافت .
در این دیدار که کارگر رییس اداره ورزش و جوانان اردکان و جمعی از مربیان و پیشکسوتان ورزش شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار اردکان ضمن تبریک این موفقیت به همه ورزش دوستان و ورزشکاران اردکانی، طالبیان را افتخار این دیار نامید و خواستار برنامه ریزی اصولی و استفاده از مربیان مجرب و کاردان، برای ارتقاء سطح رشته های ورزشی شهرستان و کسب مقام در سطح ملی و بین المللی شد.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان سپس با اشاره به وجود صنایع متعدد در شهرستان اردکان افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا صنایع شهرستان در مسیر فرایند دستیابی به توسعه متوازن و پایدار این دیار و در چارچوب یک مکانیسم تعریف شده و قانونی، وظایف خود در قبال بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان را ایفاء کنند و در بعد حمایتی، نقش آفرین در عرصه ورزش باشند.
وی در پایان از همه مربیان، دست اندرکاران و کسانیکه به نوعی در موفقیت امیر حسین طالبیان نقش داشته اند تشکر کرد و گفت: اردکان، سرشار از استعدادهای ناب دختران و پسران نوجوان و جوانی است که باید شناسایی شوند و در جهت شکوفایی این استعدادها برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.
در پایان این دیدار صمیمی، فرماندار اردکان با اهداء لوح تقدیر، از حضور افتخار آفرین این والیبالیست جوان اردکانی در تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور قدردانی کرد.
 
گفتنی است امیر حسین طالبیان، فرزند مهدی طالبیان - از مربیان تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان  قهرمان دسته اول والیبال کشور- است و اخیراً از مسابقات جهانی والیبال دانش آموزی پرتغال با کسب مقام نهم جهان باز گشته است.