به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان؛ "حسین اسماعیلی" فرماندار اردکان، "فتاحی" رییس اداره تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی به همراه مسئولین شهری صبح چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته کار و کارگر به بازدید کارخانه ی نساجی سیدالشهداء رفتند.

حسین اسماعیلی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت خوب این کارخانه، آن را یکی از با سابقه ترین واحدهای صنعتی اردکان خواند و افزود: باید به سمت صنایع پاک برویم زیرا در صنایع آلاینده مانند فولاد پیشرفت زیادی داشته ایم که از طرفی محیط زیست شهرستان را تهدید و منابع آبی و خاکی را  مصرف کرده و از طرفی تعداد آنها در سطح شهرستان زیاد شده و اردکان از منظر وجود کارخانه و صنایع فولادی تقریبا اشباع شده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان، سمت و سوی برنامه های خود را در فرمانداری، حرکت به سمت توسعه ی متوازن خواند و خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون به سمت توسعه ی متوازن در شهرستان پیش برویم و لزوم این امر ارتقاء تجهیزات محیط زیستی مانند فیلتراسیون واحدهای صنعتی است.

فرماندار اردکان به چارچوب ابلاغی اقتصاد مقاومتی اشاره و گفت: اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، همان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ی ایرانی است که اگر این حمایت ها از طرف نهادهای اجرایی انجام پذیرد بسیاری از نوسانات نرخ ارز و دلار حل شده و کشور لطمه ای نمی بیند.

اسماعیلی یکی از شرایط همکاری با صنایع شهرستان را سرمایه گذاری آنان در بخش های ورزشی، رفاهی و مهمتر‌ از‌ همه درمان عنوان و تصریح کرد: با توجه منابع و مواهبی که صنایع در حال استفاده از آنها در سطح شهرستان هستند باید در بخش هایی که متعلق به مردم است سرمایه گذاری کنند که شاخص ترین آنها استفاده از نیروهای بومی است.

در پایان این دیدار، رییس هیئت مدیره کارخانه نساجی سیدالشهداء گزارشی از وضعیت این واحد صنعتی را به فرماندار ارائه داد.