معاون فرماندار اردکان درجلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان؛

جلسه شورای ترافیک با حضورمعاون فرماندار و اعضای شورای ترافیک در سالن جلسات شهید عباسی، فرمانداری اردکان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، معاون فرماندار دراین جلسه با اشاره به اهمیت ساماندهي ترافيك در شهرستان بویژه با نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس گفت: مسلماً ساماندهي ترافیک شهرستان  نيازمند برنامه ريزي دقيق و فرهنگ سازي گسترده اي می باشد که البته این مسئله همزمان با بازگشایی مدارس و شلوغی معابر و خیابان های شهرها، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

« مصطفی پوردهقان اردکانی » کاهش سوانح رانندگی، افزایش ایمنی و تسهیل در امور ترافیکی را نیازمند تلاش و عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی دانست و افزود : اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای این شورا بوده، که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می سازد .

 

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین با اشاره به دغدغه های موجود به ارائه راهکارهایی در زمینه مشکلات ترافیکی شهرستان پرداختند.

 

گفتنی است در این جلسه در خصوص طرح هایی همچون هماهنگی دستگاه های خدمات رسان بابت تسهیل در امور ترافیکی شهر همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس، احیاء خط کشی های معابر پیاده بویژه مسیرهای منتهی به مدارس، ایمن سازی تقاطع های بلوار حضرت مهدی  (عج) و خیابان امام رضا (ع) و همچنین ایمن سازی تقاطع شهید موسی کلانتری و خیابان شهرک ولی عصر (عج) توسط شهرداری به تصویب رسید. احداث تیرپارک در مسیر ورودی غربی شهر اردکان نیز یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه بود.