به‌مناسبت روز دختر صورت گرفت:
بهروز شهابی‌زاد صبح امروز پنجشنبه ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از مرحومه فاطمه خاتمی بنیان‌گذار مؤسسه خیریه روح‌الامین به نیکی یاد کرد و افزود: ایجاد چنین مؤسساتی حرکتی پسندیده، بسیار خوب و باقیات‌الصالحات است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان وی اضافه کرد: انسان با دیدن چنین گنجینه‌هایی که آیندگان کشور محسوب می‌شوند از حسن نیت و خیرخواهی بزرگان مشعوف می‌شود.
 
فرماندار اردکان با بیان اینکه کارکنان این مجموعه محیطی سالم برای فرزندان بی‌سرپرست ایجاد می‌کنند و زمینه زندگی بهتر را برای آن‌ها فراهم می‌نمایند تصریح کرد: جا دارد از کارکنان این مجموعه خیری تقدیر و تشکر نمود.
 
شهابی‌زاد اظهار داشت: این بازدید بهانه‌ای شد که روز دختر را به همه دختران این مرز و بوم تبریک گفته و درصدد هستیم هرگونه دغدغه و مشکلی که برای دختران این مجموعه به‌وجود آمده را حل و رفع کنیم.
 
وی با بیان اینکه این دختران نباید احساس تنهایی کنند؛ از مدیریت این مجموعه به سبب حسن فعالیت و ارتباط خوب آن‌ها با کودکان بی‌سرپرست تقدیر کرد.
 
خانه امید به عنوان زیرمجموعه مؤسسه خیریه روح‌الامین و با حمایت بهزیستی و خیرین در شهرستان اردکان فعالیت دارد و در حال حاضر پذیرای ۸ نفر از فرزندان بی‌سرپرست است/ایرنا