در سفر یک‌روزه فرماندار و شهرداران انجام شد:
فرماندار اردکان دستاوردهای سفر یک‌روزه به پایتخت و دیدار با مسئولان کشوری را تشریح کرد.
‌‌‌‌
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد در پایان سفر به پایتخت گفت: در این سفر، تعدادی از منتخبان شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و در جریان روند تصمیم‌گیری‌ها، تصویب قوانین و... قرار گرفتند.
‌‌‌‌
وی با تقدیر از هماهنگی نماینده مردم اردکان، افزود: در ادامه، جلسه‌ای تخصصی با حضور محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و پروانه مافی مسئول درآمدهای پایدار شهرداری‌ها برگزار و به سؤالات اعضای شوراها پیرامون مسائل و مشکلات شهرداری‌ها و شوراها پاسخ داده شد. 
‌‌‌‌
فرماندار اردکان همچنین خبر از برگزاری نشستی اختصاصی با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور پیرو هماهنگی قبلی محمدرضا تابش نماینده اردکان داد و گفت: در این جلسه که شهرداران اردکان حضور داشتند؛ بر تلاش مؤثر برای تقویت تحرک شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار تأکید شد.
‌‌‌‌
شهابی‌زاد فضای تعامل شکل‌گرفته را بسیار امیدبخش توصیف و تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات مالی کشور به‌سبب لزوم جبران خسارات سیل‌های اخیر، قول مساعد برای دریافت تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری‌های شهرستان اردکان اخذ شد.
‌‌‌‌‌‌‌‌