فرماندار اردکان در مراسم تکریم و معارفه بخشدار عقدا
فرماندار اردکان در مراسم تکریم و معارفه بخشدار عقدا، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز، پنج سال خدمات ناصر پایه‌دار در بخش عقدا را قابل تقدیر دانست و گفت: در این مدت اقدامات خوب و ثمربخشی صورت گرفته است و انتظار می‌رود بخشدار جدید این راه را با قوت ادامه دهد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی اظهار داشت: جابه‌جایی مسئولیت‌ها موجب افزایش انگیزه می‌شود و خدمت در نظام جمهوری اسلامی امانتی است که باید پاس داشته شود، لذا مهم این است که فرصت پیش رو در راستای خدمت به مردم و رضایتمندی بیشتر آنان قرارگیرد.
 
فرماندار اردکان بخش عقدا را از لحاظ تاریخی، فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با نوآوری و خلاقیت بیشتر، خدمت به مردم این بخش شدت گیرد.
 
وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی مستقیم با آمریکا قرار داریم، مسئولیت اصلی بخشدار را حفظ وحدت و انسجام در میان مردم و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حفظ و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌هایی دانست که در بخش عقدا وجود دارد.
 
مقیمی خاطرنشان کرد: از بخشدار جدید انتظار می‌رود با ایجاد تعامل و همگرایی بیشتر در منطقه و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، از ایجاد بحران‌های احتمالی که دشمن در صدد خلق آن‌هاست جلوگیری کند.
 
مقیمی گفت: مسئولان باید مطالبات و انتظارات را در بین مردم تعدیل کنند و قول‌های داده‌شده با درنظرگرفتن امکانات و ظرفیت‌های موجود داده شود تا خدمات عمرانی بیشتری در بخش‌ها ارائه شده و از دامن‌زدن به وعده‌هایی که سرانجام مشخصی ندارند پرهیز شود.
 
گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد؛ از زحمات ناصر پایه‌دار تجلیل و محسن طالعی اردکانی به عنوان بخشدار عقدا معرفی شد.