هادی مقیمی:
هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید، فرماندار اردکان با حضور در دبیرستان دخترانه علی‌بن ابی‌طالب (ع) این شهرستان، اهمیت و لزوم انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی با تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، یاد شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای گرانقدری است که با ایفای نقش ارزنده خود باعث شدند این سرزمین از گزند دشمنان محفوظ بماند.
 
 
فرماندار اردکان در ادامه با تأکید بر اهمیت انجام سرشماری و دسترسی به آمار صحیح از وضعیت کشور گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری آمار پایه و اساس برنامه‌ریزی است و با توجه به منابع محدود کشور در همه زمینه‌ها باید با دست‌یابی به اطلاعات صحیح، برای آینده کشور برنامه‌ریزی کرد.
 
 
مدیر اجرای سرشماری شهرستان اردکان افزود: سرشماری اینترنتی سال ۹۵ از ۳ مهرماه آغاز شده و تا ۲۴ مهر ادامه خواهد یافت و در مرحله بعد، مأموران سرشماری با مراجعه به منازل، اطلاعات نفوس و مسکن آنان را دریافت و ثبت خواهند کرد.
 
 
هادی مقیمی با تأکید بر لزوم پرهیز از دامن‌زدن به شایعات و اطلاعات نادرست در این خصوص تصریح کرد: در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ هیچ‌گونه اطلاعات اقتصادی از مردم دریافت نمی‌شود.
 
 
فرماندار اردکان با اشاره به گسترش اینترنت در جامعه اظهار امیدواری کرد پیش‌بینی ثبت‌نام ۴۰ درصدی اطلاعات خانوارها از طریق اینترنت محقق شود.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان تحقق سرشماری اینترنتی را نشانه توسعه‌یافتگی و توسعه ارتباطات و فن‌آوری در کشور ارزیابی کرد و افزود: با توجه به سطح بالای درک شهروندان و برای کاهش هزینه‌های دولت و کشور در سال «اقتصاد مقاومتی» انتظار می‌رود مرحله اول سرشماری در اردکان به صورت اینترنتی با موفقیت انجام شود.
 
 
وی آموزش و پرورش و دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌ها برای مشارکت در سرشماری اینترنتی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب از سوی مدیران و دانش‌آموزان، سطح مشارکت اینترنتی افزایش یابد.
 
 
مقیمی با دعوت از مردم برای مراجعه به سایت Sarshomari95.ir و ثبت اطلاعات خانوار خود؛ به شرکت‌کنندگان در سرشماری عمومی این اطمینان را داد که اطلاعات به‌دست‌آمده کاملاً محرمانه خواهد ماند.