فرماندار اردکان خبر داد:
فرماندار اردکان از آغاز فعالیت حرفه‌ای باشگاه خاتم اردکان و حمایت این باشگاه از چندین رشته ورزشی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد افزود: با تعامل و هماهنگی صورت‌گرفته با سایر مسئولان، ساختار قبلی تیم والیبال خاتم اردکان تغییر کرده و در سال‌جاری تحت عنوان 'باشگاه ورزشی خاتم اردکان' مدیریت می‌شود.
 
وی با تقدیر از حمایت مالی صنایع شهرستان گفت: یکی از انتظارات به‌حق جامعه ورزشی اردکان بهره‌مندی سایر رشته‌ها از کمک‌های مالی صنایع بود که در سال‌جاری این خواسته محقق خواهد شد.
 
فرماندار اردکان بیان داشت: حمایت از استعدادهای بومی در رشته‌های انفرادی و نیز تقویت ورزش‌های قهرمانی شهرستان اردکان نظیر دوومیدانی، بدمینتون، شمشیربازی، آکروژیم، کاراته و... در ساختار جدید باشگاه خاتم اردکان پیش‌بینی شده است.
 
شهابی‌زاد افزود: تیم پرطرفدار والیبال خاتم اردکان نیز در سال‌جاری با جدیت کار خود را آغاز خواهد کرد و با تعیین کادرفنی و ترکیب تیم، تمرینات این تیم از روز ۲ شهریور آغاز می‌شود.
 
فرماندار اردکان اظهار امیدواری کرد با این تصمیم، زمینه درخشش هرچه بیش‌تر استعدادهای بومی شهرستان فراهم شده و ورزش حرفه‌ای اردکان در ساختار یک باشگاه حرفه‌ای پیشرفت کند.
 
گفتنی است 'حمایت از ورزش قهرمانی و استعدادهای بومی ورزشی' یکی از اهداف و برنامه‌های بهروز شهابی‌زاد در مراسم معارفه به عنوان فرماندار اردکان عنوان شده بود.