فرماندار اردکان اعلام کرد:
فرماندار اردکان از افتتاح ۵۱ پروژه عمرانی و صنعتی هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی گفت: در دومین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و کشوری، ۵۱ طرح عمرانی و صنعتی در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری رسید.
 
 
فرماندار اردکان گفت: طرح توسعه پلی‌کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی‌ره اردکان با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال در مدت ۱۲ ماه به بهره‌برداری رسیده است؛ درحالی که در قرارداد پیمان این پروژه، ۲۱ ماه زمان درنظر گرفته شده بود.
 
 
وی گفت: همچنین برای تجهیز این طرح مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و  با بهره‌برداری از این مجموعه با زیربنای ۲۱۰۰ مترمربع، برای ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
 
 
مقیمی افزود: در حوزه آموزش عالی نیز با مشارکت صنایع و بخش خیری دو خوابگاه دانشجویی با ظرفیت مجموعاً ۵۵۲ نفر بهره‌برداری شده است.
 
 
نماینده عالی دولت تصریح کرد: کار ساخت خوابگاه پسرانه دانشجویی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال توسط مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو از سال ۸۹ آغاز شده و ظرفیت اسکان ۲۸۸ نفر را داراست.
 
 
وی گفت: خوابگاه خیری دخترانه درخشان اردکان نیز از محل اعتبارات خیری در زمینی به مساحت ۹۸۶۰ مترمربع با زیربنای ۵۴۴۰ مترمربع و به همت خانواده خیر فاتح به بهره‌برداری رسید. این خوابگاه دانشجویی، قابلیت اسکان ۲۶۴ نفر را دارد.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان بیان داشت: واحد تولید فرآورده‌های کنجدی تن‌تنانی اردکان نیز در زمینی به مساحت و زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال احداث شده است که ۱۳ نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد کرد.
 
 
وی در پایان گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان سه پروژه عمران شهری با اعتباری بیش از ۴۰ ملیارد ریال شامل فاز اول خیابان شهید خیرخواه (۱۶ میلیارد ریال)، احداث بلوار استاد داوری اردکانی (۵ میلیارد ریال) و روکش آسفالت بلوار آیت‌الله خاتمی (ره) اردکان (۱۹.۵ میلیارد ریال) به بهره‌برداری رسیده است.
 
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: این تعداد، بخشی از پروژه‌های افتتاح‌شده در هفته دولت در اردکان است که به همت بخش خصوصی، دولتی و خیری به بهره‌برداری رسیده است.