به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردكان،«حسين اسماعيلي» فرماندار اردكان يك شنبه 19 مردادماه به بازديد دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردكان رفت و از نزديك در جريان مشكلات اين مركز قرار گرفت.

 

حسين اسماعيلي در ابتداي اين ديدار ضمن برشمردن مراكز آموزش عالي موجود در سطح شهرستان، تعدد اين مراكز را نشان از رشد همه جانبه شهرستان عنوان كرد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخير شاهد آن بوده ايم كه در شهرستان، علاوه بر پيشرفت هاي مهم در امر صنعت، در حوزه ي آموزش عالي نيز گسترش قابل توجه اي داشته ايم كه اين رشد را مرهون تلاش ها و پيگيري هاي مستمر نماينده محترم شهرستان، هستيم.

 

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان، دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردكان را يكي از قديمي ترين واحدهاي آموزش عالي در سطح شهرستان خواند و تصريح كرد: با توجه  به مشكلات موجود در اين واحد از قبيل كمبود دانشجو، مشكلات مالي و عمراني و... بايد با تدابير وي‍ژه اي نسبت به حفظ اين سرمايه ي آموزشي اقدام شود كه در اين راستا رايزني هاي خوبي با سازمان مركزي دانشگاه صورت گرفته تا خداي ناكرده شاهد تعطيلي اين واحد نباشيم.

 

در ادامه ي اين ديدار «حميدرضا كمالي» سرپرست اين دانشگاه ضمن تشكر از فرماندار به خاطر توجه وي‍ژه وي به دانشگاه آزاد، به برخي كم لطفي ها اشاره كرد و گفت: متاسفانه برخي از مسئولين و همچنين روساي ادارت به درخواست هاي اين واحد نسبت به برخي امور توجه كافي ندارند و اين باعث بروز مشكلاتي در اداره اين مركز شده است.

 

گفتني است در اين نشست كارمندان اين دانشگاه نيز به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند.