به مناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نمازجمعه کشور صورت گرفت
به مناسبت ۵ مرداد سالروز اولین اقامه نمازجمعه کشور به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اردکان جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، بهروز شهابی‌زاد در این نشست خواهان توجه به توسعه متوازن و اولویت‌بخشی به شهرستان در زمینه‌های اقتصادی و حق اعطای مجوزهای تأسیس و واگذاری زمین شد.
 
وی همچنین گستردگی جغرافیایی، وجود صنایع بزرگ و حضور نزدیک به بیست‌هزار نفر اتباع خارجی دارای مجوز و بدون مجوز و مهاجران را از ضرورت‌های توجه به ارتقای مباحث امنیتی شهرستان دانست و افزود: در این زمینه همکاری استان جهت واگذاری زمین و ارتقای درجه کلانتری شهرستان را انتظار داریم.
 
فرماندار اردکان در ادامه مسئله آب را حیاتی و بسیار مهم در امنیت روانی و بهداشتی مردم شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به کیفیت پایین و بالابودن EC آب شهرستان، خواهان اختصاص سهمیه بیشتری از آب انتقالی به شهرستان هستیم.
 
وی با اشاره به نزدیکی انتخابات، بر ضرورت وجود فضای آرام و همدلانه تأکید کرد و افزود: انتظار این است که از هر گونه فعالیت در محدوده مورد اختلاف دو شهرستان اردکان و میبد جلوگیری شود.