به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به‌منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ نفر از کارآفرینان، ورزشکاران، تعاونی‌ها و کارگران برتر شهرستان با حضور فرماندار اردکان تجلیل شدند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی روز سه‌شنبه در این آیین ضمن تشکر از برگزارکنندگان این مراسم که زمینه حضور مستقیم مردم و مسئولان را مهیا می‌کنند افزود: امروز لازم است ادارات به سمت هوشمندسازی رفته و راه فرار از اجرای قوانین را توسط مسئولان ببندند.

 

وی اضافه کرد: وظیفه داریم از کارگران و کارفرمایان حمایت نماییم چراکه آن‌ها سرمایه‌های جامعه هستند.

 

فرماندار اردکان با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در این شهرستان با تلاش تمام مسئولان زیرساخت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف تکمیل شده؛ تصریح کرد: در اردکان دغدغه‌ای به نام اشتغال وجود ندارد و مردم حق انتخاب شغل را دارند.

 

مقیمی اظهار داشت: شرایط جغرافیایی اردکان منجر به توسعه آن شد و امیدواریم در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی نیز رشد یابد.

 

وی با بیان اینکه کشور در شرایط سختی به سر می‌برد گفت: وظیفه مسئولان این است که در این شرایط خطیر امید را در دل مردم افزایش داده و بذر ناامیدی را از دل آن‌ها بیرون آورند.

 

فرماندار اردکان اظهار داشت: نگذاریم این اختلاف‌سلیقه‌ها در سطح جامعه باعث ازهم‌گسستگی انسجام بین مردم و مسئولان شود.

 

مقیمی با بیان اینکه این اختلاف‌سلیقه‌ها اگر در جای خود دیده شود حتماً باعث رشد و توسعه می‌شود تأکید کرد: باید با حفظ آرامش و وحدت در مسیر و چارچوب قانون‌ها حرکت کنیم و در شرایط فعلی مهم‌ترین مسئله در حفظ وحدت بین مردم حفظ آرامش است.