فرماندار اردکان در مراسم زنگ انقلاب شهرستان:

همزمان با دومین روز از دهه فجر زنگ انقلاب با حضور مسئولان شهرستان اردکان در مدرسه دخترانه امام حسین (ع) به صدا درآمد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در این مراسم گفت: تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین وظایف این دوره است.

 

فرماندار اردکان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است، افزود: انقلاب کردیم تا به این سه هدف دست پیدا کنیم و اکنون استقلال در حوزه‌های سیاسی و نظامی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

 

مقیمی گفت: آزادی اندیشه و عقیده در جمهوری اسلامی وجود دارد و امروز جمهوری اسلامی یک نظام مستقل است که متکی بر مردم و با مردم‌سالاری دینی اداره می‌شود.

 

فرماندار اردکان تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات و سختی‌های زیاد به برکت این انقلاب حتی در دورافتاده‌ترین بخش‌ها و روستاهای شهرستان نعمت آب آشامیدنی، برق، تلفن، مخابرات بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش برقرار است و موارد متعددی از دستاوردهای چهل‌ساله در این شهرستان می‌توان نام برد.

 

در ادامه مراسم امام‌جمعه اردکان گفت: امروز روز بزرگی برای ملت ایران و دنیای اسلام است و تحول بزرگ و سرنوشت‌ساز برای کشور ما به وجود آمده است و کسانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کند حقایق این انقلاب را درک می‌کنند و جذب آن می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه حکومت انقلاب اسلامی گوهر گران‌بهایی است، اظهار داشت: متأسفانه کسانی هستند که قدرشناس این انقلاب نیستند و باید با ادامه دادن راه شهدا و پیروی از رهنمودهای امام عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری به هدف‌های انقلابی‌مان دست‌یابیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاکر گفت: عزتی که امروز در دنیا داریم به برکت خون شهدا و این انقلاب است.

 

در ادامه این برنامه، زنگ انقلاب به‌صورت نمادین توسط مسئولان نواخته شد.