به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در آستانه‌ی هفته‌ی سلامت اولین جلسه شورای سلامت شهرستان اردکان در سال ۹۴ برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور جمعی از مسئولان، رؤسای ادارات و مراکز آموزش عالی در سالن شهید حنیف فرمانداری برگزار شد؛ فرماندار اردکان با اشاره به شعار هفته سلامت گفت: با توجه به اهمیت «سلامتی» در زندگی آحاد جامعه و نقشی که انسان سالم می‌تواند در شکل‌دهی جامعه سالم داشته باشد، باید با تعیین زمان بیشتر از یک روز برای گرامی‌داشت برنامه­‌های مرتبط با سلامت و تجلیل از فعالیت‌های دست‌اندرکاران عرصه‌ی بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد.

 

«حسین اسماعیلی» افزود: با توجه به اهمیت موضوعات مطرح‌شده هفته سلامت امسال نیز با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» نامگذاری شده که امیدواریم در سطح شهرستان اردکان نیز با همکاری دستگاه­‌های مربوطه به هدف مورد نظر در این زمینه برسیم.

 

فرماندار اردکان با عنوان این مطلب که هفته‌ی سلامت همه‌ساله به منظور جلب مشارکت همکاری‌های بین بخشی و دستگاه‌های مرتبط با سلامت برگزار می‌شود افزود: ما باید در راستای ارتقای سلامت و تأکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تأمین سلامتی مردم و به‌ویژه با موضوع «شعار سال» تمام توان خود را به‌کار بگیریم.

 

گفتنی است در این جلسه «حائریان»؛ قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص مسائل روز حوزه سلامت و پزشکی مواردی ارائه کرد.