مأموریت معاون فرماندار اردکان در سفر به پایتخت

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردکان در سفر به پایتخت، تأمین اعتبار تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان را در دیدار با مسئولان کشوری پی‌گیری کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان علیرضا جدیدی اردکانی گفت: در ملاقات با «سعیدرضا جندقیان» معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسئله اختصاص وام به پروژه کارخانه آهک صنعتی شرکت تعاونی دهیاری‌های اردکان پی‌گیری و موافقت وی اخذ شد و مقرر گردید این مقام مسئول در آینده‌ای نزدیک، ضمن بازدید از پروژه‌های عمران روستایی شهرستان، در نشستی به‌منظور رفع مشکلات دهیاری‌های شهرستان شرکت کند.

 

معاون فرماندار اردکان در ادامه به ملاقات خود با معاون امور بودجه سازمان محیط‌زیست کشور برای دریافت اعتبار تکمیل مرکز تحقیقات محیط‌زیست اردکان و بررسی راهکارهای مربوطه جهت اخذ بودجه اشاره کرد و گفت: ضمن اخذ موافقت اولیه با این درخواست، مقرر شد مکاتبات لازم از طریق مدیرکل محیط‌زیست استان یزد نیز صورت گیرد.

 

علیرضا جدیدی اردکانی اظهار داشت: مرکز تحقیقات محیط‌زیست اردکان با ۱۶ میلیارد ریال هزینه و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در انتظار تأمین اعتبار جهت تکمیل است.

 

وی افزود: پی‌گیری اختصاص اعتبار برای استخر دانش‌آموزی و نیز مرکز تحقیقات سالمندی در سازمان برنامه و بودجه کشور و دیدار با معاونان این سازمان از دیگر اهداف و دستاوردهای سفر به پایتخت بود.

 

معاون فرماندار اردکان با تقدیر از حمایت فرماندار و پی‌گیری و هماهنگی مؤثر نماینده مردم اردکان، اظهار داشت: این دیدارها در پی بازدیدهای اخیر از طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرستان صورت گرفته و امیدواریم با پی‌گیری‌ها و قول‌های مساعد مسئولان کشوری برای اختصاص بودجه، این پروژه‌ها به‌زودی تکمیل شوند.