جلسه رسیدگی به مشکل رانندگان معترض به وضعیت مؤسسات حمل و نقل مینی‌بوس‌رانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 تیرماه در محل فرمانداری اردکان تشکیل شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در این جلسات که با حضور شاکر معاون فرماندار، مروتی شهردار، غفورزاده رئیس سازمان حمل و نقل شهری، فراتی، نماینده نیروی انتظامی شهرستان، نمایندگان رانندگان و مدیران مؤسسات حمل و نقل در محل این فرمانداری برگزار شد؛ حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات این رانندگان پرداختند.
 
 
 
در ابتدای این جلسه، معاون فرماندار اردکان بر لزوم رسیدگی به مشکلات همه اقشار و اصناف جامعه تأکید کرد و افزود: متأسفانه گاهی ناهماهنگی‌های ناخواسته در امور باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم گردیده است. وی اظهار امیدواری کرد با هم‌فکری و همکاری یکدیگر، بتوانیم مشکلات شهرستان را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.
 
 
حسن شاکر با یادآوری لزوم تأسیس یک شرکت تعاونی متشکل از رانندگان یا مؤسسات در شهرستان برای رسیدگی و پی‌گیری مشکلات رانندگان، از نمایندگان این قشر خواست این مسئله را تا حصول نتیجه به‌صورت جدی دنبال نمایند. وی همچنین از مکاتبه‌ی فوری فرمانداری شهرستان اردکان با کارخانجات مربوطه جهت رعایت نرخ مصوب در انعقاد قرارداد با رانندگان خبر داد.
 
 
در ادامه‌ی این نشست، پس از بحث و تبادل نظر، مؤسسات حمل و نقل موظف شدند ظرف مدت 2ماه نسبت به تأمین حداقل امکانات برابر ضوابط جدید سازمان حمل و نقل اقدام نموده و درصورت عدم اجرای این مصوبه، طبق قانون با این مؤسسات برخورد شود.
 
 
لزوم اجرای نرخ‌نامه‌ی جدید از ابتدای مهرماه و پی‌گیری پرداخت حق و حقوق و مطالبات رانندگان از طریق مسئولین مؤسسات مینی‌بوس‌رانی با نظارت سازمان حمل و نقل از دیگر مصوبات جلسات دیروز و امروز در محل فرمانداری بود.