پست‌بانک شهر احمدآباد گشایش یافت

شعبه پست‌بانک شهر احمدآباد در مراسمی با حضور فرماندار اردکان؛ مدیر پست‌بانک استان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی با بیان این‌که توسعه خدمات بانکی در شهرها و روستاها از مهم‌ترین وظایف پست‌بانک است؛ گفت: با توجه به اشتغال بخش زیادی از جمعیت شهر احمدآباد به کشاورزی، افتتاح این شعبه می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات بانکی کشاورزان منطقه داشته باشد.

 

فرماندار اردکان اظهار داشت: پست‌بانک گسترده‌ترین بانک دولتی کشور ازنظر دسترسی در نقاط دوردست کشور است و ایجاد پست‌بانک و دسترسی کشاورزان به خدمات بانکی و مالی زمینه‌ساز برقراری عدالت و توسعه است.

 

مقیمی گفت: ایجاد این دفاتر در شهرها و روستاها موجب دسترسی همه مردم به خدمات دولت الکترونیک شده و رضایت بسیاری از مردم به‌ویژه کشاورزان را جلب خواهد کرد.

 

مدیر پست‌بانک استان نیز راه‌اندازی دفاتر خدمات پست‌بانک را ارزشمندترین خدمات وزارت ارتباطات دانست و افزود: سیاست‌های پست‌بانک کشور، ارائه خدمات به روستاها و شهرهای کوچک با حمایت‌های وزارت ارتباطات است.

 

علی قاسمی افزود: خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ارتباطات سال گذشته ۱۸ دستگاه خودپرداز و در سال‌جاری ۹ دستگاه در روستاهای استان نصب شده است.

 

وی تصریح کرد: سیاست‌های بانکی این است که باجه‌ها دسترسی مردم به خدمات بانکی و مالی را راحت‌تر و بهتر انجام دهند.

 

قاسمی از رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سوی شعب پست‌بانک استان خبر داد و افزود: پست‌بانک یکی از بانک‌های عضو قانون اشتغال پایدار روستایی هست و رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغال را دارد.