جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های خرداد 94 با حضور فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن شهید عباسی فرمانداری اردکان برگزار شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است و فتح خرمشهر نقطه عطفی در جنگ تحمیلی محسوب می‌شود. وی ادامه داد ملت مسلمان ایران در طول دفاع مقدس با همدلی در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و ثابت کردند در راه دفاع از کیان ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
 
 
اسماعیلی با اشاره به شخصیت جهانی امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: امام راحل، با براندازی نظام ستم‌شاهی و ایجاد انقلابی بی‌نظیر در تاریخ، نام ایران و اسلام را ذر جهان پرآوازه کرد.
 
 
فرماندار اردکان با بیان این‌که بزرگداشت یاد و خاطره چنین شخصیت کم‌نظیری تکلیف همه ماست؛ افزود: آشکارسازی و تبیین دقیق و درست ریشه‌ها، علل و ابعاد قیام 15خرداد و نقش و کارکرد رهبری امام خمینی (ره) برای نسل جوان امروز جامعه ما امری ضروری است.
 
 
وی به لزوم تقویت جنبه‌های فرهنگی مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد اشاره و با تأکید بر نقش‌آفرینی تشکل‌های مردمی، احزاب و انجمن‌های صنفی در مراسمات گفت: این نظام، برآمده از مردم است و مردم باید محور همه برنامه‌ها باشند.
 
 
در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص برگزاری باشکوه مراسمات خردادماه پرداختند.