بخشداران باید زبان و مجری سیاستهای دولت باشند - فرمانداری اردکان
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد:
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار یزد در مراسم تکریم مجتبی خالصی بخشدار سابق خرانق و معارفه جاوید عیدانی اصل بهعنوان سرپرست این بخشداری گفت: تغییرات در مسئولیتها اجتنابناپذیر است و آنچه از مسئولان باقی میماند خدمات و باقیاتالصالحاتی است که وی از خود بهجای گذاشته است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، عباس حیدری با تقدیر از خدمات شایان «مجتبی خالصی» گفت: کارنامه و عملکرد وی قابل دفاع است.
وی سوابق کاری در روابط عمومی، سیاسی - امنیتی و شورای اسلامی شهر اردکان را تجربههای مهم وی برای مسئولیت بخشداری برشمرد و گفت: بخشداران باید زبان و مجری سیاستهای دولت باشند.
حیدری افزود: باید از ظرفیتهای قانون برنامه ششم و برنامه بودجه کل کشور در سال ۹۷ استفاده و با ارتباط مستقیم با مردم و نمایندگان آنها در قالب شوراهای اسلامی روستاها، امید در مردم، نشاط اجتماعی و اعتمادسازی به دولت و نظام صورت گیرد.
وی پیگیری اشتغال و مسئله آب و خشکسالی را جزو اولویتهای بخش خرانق دانست و بیان داشت: باید ظرفیتهای انسانی و جغرافیایی بخش خرانق نهایت بهرهبرداری ممکن صورت گیرد.
فرماندار اردکان نیز شاخصههای یک مدیر موفق را تجربه، مردمداری، توان برقراری ارتباط با مردم و تعامل با سایر مسئولان دانست و گفت: «آقای خالصی علاوه بر تعهد، با ادامه تحصیل و کسب علم خود را به تخصص نیز مجهز کرده است.»
هادی مقیمی با بیان اینکه «خالصی از موفقترین بخشداران استان بود»؛ افزود: بعد از یک دوره مدیریتی، تغییرات در مسئولیتها ضروری است و تلاش ما بر این است که از تجربه و تخصص وی در بخشهای دیگری استفاده کنیم.
وی جوانی و تجربه «عیدانیاصل» را شاخصههای سرپرست جدید عنوان کرد و اظهار داشت: تجربه سالها کار کارشناسی در فرمانداری و عضویت در شورای اسلامی شهر اردکان، وی را برای خدمت به دولت تدبیر و امید و اجرای سیاستهای آن آماده کرده است.
فرماندار اردکان با تقدیر از همراهی ائمهجمعه و نماینده مردم اردکان، از مردم بخش، دهیاران و اعضای شوراها خواست سرپرست جدید بخشداری را در انجام مسئولیتها و وظایف خود یاری رسانند.
در پایان این مراسم حکم سرپرستی جاوید عیدانی اصل به وی اعطا و از زحمات مجتبی خالصی تقدیر شد.
All material and intellectual rights of this portal belong to Yazd Governor's Office.