مراسم تکریم و معارفه بخشدار عقدا عصر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات شهدای بخشداری عقدا برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، محمدعلی طالبی با تقدیر از ثبات مدیریتی در بخش عقدا و اعلام رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: آقای پایه‌دار یکی از معدود بخشدارانی است که پس از تغییر دولت تصمیم به تثبیت ایشان گرفته شد.
 
وی با اشاره به ناگزیربودن تغییرات در مسئولیت‌ها گفت: نتیجه تلاش‌ها و جوهره عملکرد مدیران باید در بازه زمانی چهارساله مشخص شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: چرخش مدیریت‌ها در کشور باید به گونه‌ای باشد که فرصت برای فکرها و اندیشه‌های جدید فراهم آمده و انگیزه‌های بیشتر در خدمت به مردم ایجاد شود.
 
طالبی با بیان اینکه بخشدار باید به عنوان نماینده دولت بیشترین ارتباط و تعامل را با سایر ارکان مدیریتی نظیر شوراها، دهیاری‌ها، تشکل‌ها و... داشته باشد، بر حضور بخشداران در بخش‌ها و روستاها و ارتباط تنگاتنگ با مردم تأکید کرد.
 
معاون استاندار یزد با اشاره به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: جهت‌گیری فعالیت‌ها باید تمرکز بر مشکلات اساسی مردم باشد و از تصمیمات جزیره‌ای پرهیز گردد.
 
وی در توضیح این مطلب بیان داشت: باید از منابع و ظرفیت‌های موجود بیشترین استفاده صورت گیرد و با رویکرد تعاملی دستگاه‌ها بیشترین بازخورد و نتیجه در راستای رفع مشکلات مردم حاصل شود.
 
طالبی با تشریح وضعیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منطقه گفت: گردشگری و صنعت دو پتانسیل مهم بخش عقداست که باید مورد توجه و اهتمام جدی بخشداری قرار گیرد.
 
وی در پایان با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه و تضعیف انسجام ملی به کار گرفته است و مدیران باید شکاف‌های احتمالی بین مردم و مسئولان را با درایت کمرنگ کرده و در جهت افزایش اتحاد و انسجام تلاش کنند.