فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری شهرستان:

فرماندار اردکان در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بر لزوم داشتن برنامه مدون از سوی ادارات و دستگاه‌های شهرستان تأکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان «هادی مقیمی» با بیان این‌که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خلاقیت در امور، شفافیت و ارتباط بیشتر مسئولان با مردم توسط رؤسای ادارات مورد تأکید است؛ گفت: اولویت همه دستگاه‌ها حفظ امید و جلوگیری از ایجاد ناامیدی در مردم است و اطلاع‌رسانی از خدمات دولت و نظام باید به‌صورت مستمر ادامه یابد.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو اظهار داشت: تلاش برای جذب حداکثری گردشگر و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی باید در اولویت کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

 

فرماندار اردکان بر اهمیت انتخابات سال آینده نیز تأکید کرد و گفت: با توجه به دسیسه‌های دشمنان برای دل‌سردکردن مردم از نظام و انقلاب، باید با خدمت‌رسانی دوچندان باعث شرکت پرشور مردم شویم و بار دیگر اعتماد مردم نسبت به حاکمیت را ثابت کنیم.

 

مقیمی ۲۲ بهمن را میعادگاه مردم برای تجدید بیعت با امام و رهبری دانست و ضمن دعوت از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی روز دوشنبه اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت و همبستگی ایرانیان برای آینده‌ای بهتر و آبادتر است.

 

نماینده عالی دولت با بیان تعدادی از اقدامات انجام‌شده در یک‌سال اخیر، گازرسانی به بخش خرانق را از مهم‌ترین پروژه‌هایی دانست که امروز و با همت مسئولان استان و شهرستان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به ابلاغ پروتکل تشریفات توسط روابط عمومی فرمانداری، بر لزوم اجرای بندهای آن در راستای کاهش هزینه‌ها و نیز نظم‌بخشی به برنامه‌ها و مراسمات تأکید کرد.