مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال 1393 در ساختمان اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی در این مراسم با اشاره به ضرورت همسویی نهادهای خانواده و آموزش و پرورش، آن را یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد موفقیت در بین دانش‌آموزان عنوان نمود و گفت: خوش‌بختانه با همدلی و همکاری بین خانواده‌ها و آموزش و پروش، نتایج خوبی در کنکور سراسری سال 1393 به دست آمده است.

 

فرماندار اردکان با ابراز خرسندی از موفقیت دانش‌آموزان اردکانی، از تلاش‌های تمامی مدیران و معلمان شهرستان تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: مهم‌ترین عامل پیشرفت و تعالی کشور، برخورداری از نیروی انسانی متبحر و آموزش‌دیده است که خوش‌بختانه این موضوع در آموزش و پرورش اردکان به‌خوبی قابل لمس است و به جرئت می‌توان گفت یکی از عوامل کسب موفقیت در این مجموعه، نیروی انسانی آن است.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردکان در ادامه، به یادآوری وظیفه‌ی خطیر آموزش و پرورش در هدایت دانش‌آموزان پرداخت و افزود: برنامه‌ریزی آموزش و پروش باید به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان پس از فراغت از تحصیل نیز بتوانند در جامعه حضوری مفید و تأثیرگذار داشته باشند.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در پایان، عزم فرمانداری اردکان را رفع مشکلات رفاهی معلمان و کادر آموزشی و پرورشی شهرستان عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با برطرف‌شدن مشکلات این قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار جامعه، شاهد کسب رتبه‌های بهتر و درخشان‌تر در سال‌های آینده باشیم.

 

گفتنی است این مراسم با حضور محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، اشرفیان مدیر آموزش و پرورش اردکان، مروتی شهردار اردکان، بخشداران عقدا و خرانق و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.