معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

 

مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار شهرستان اردکان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل امور اقتصادی استاندار، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران و روسای ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از شهرستان اردکان به عنوان مهد تلاش، گفتگو و اخلاق یاد کرد و افزود: اردکان نام بزرگان و مجتهدان را یدک می کشد، بزرگانی که در تبین ارزش های دینی جامعه تلاش کرده اند کسانی که اسوه اخلاق و منادی گفتگو و تفاهم در سطح جامعه بوده اند و ما هم اکنون میراث دار این بزرگان دینی ومذهبی هستیم .

 

« محمدعلی طالبی » با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان این شهرستان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا به دور از هر حاشیه ای این میراث گذشتگان را به نحوشایسته ای حفظ و به نسل بعدی منتقل کنند خاطرنشان کرد: در حقیقت باید تمام تلاشمان را برای صیانت از آنچه از گذشتگان برای ما بجای مانده بکارگیریم و بدانیم در چه جایگاهی و چه گستره جغرافیایی گام برمی داریم و افتخار کنیم که در شهرستانی که با نام اخلاق مذهب و گفتگو همراه است خدمت می کنیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: خوشبختانه شهرستان اردکان به شهری با مسئولان متحد، منسجم و همدل شهره است و مطمئناً می تواند الگویی برای دیگر شهرستان های استان باشد .

 

وی از مدیران و مسئولا ن بعنوان کارگزاران و سربازان نظام و دولت یاد کرد و خاطرنشان کرد: مطمناً افرادی به صورت هدفمند به دنبال ایجاد حاشیه و شایعه سازی برای مدیران ارشد هستند، که البته مدیران باید به بدور از توجه به هرگونه حاشیه ای بدنبال رسالت خود باشند و تمرکز خود را بر روی وظایف و خدمت به مردم جلب نمایند.

 

این مقام مسئول در ادامه افزود: باید تمام توجهمان را برای کسب رضایت الهی و تحقق برنامه ها و سیاست های که دولت برعهده دارد و مورد تایید مردم هم قرار گرفته است با انرژی مضاعف انجام دهیم و نباید خدمت را محدود به وقت اداری در نظر بگیریم بلکه باید همه ظرفیت ها را به کار بست که با یاری خداوند شرایط مطلوب تری را در سطح استان و شهرستان شاهد باشیم .

 

طالبی شرایط فعلی کشور را نیازمند به تدبیر بیش از پیش مسئولان در رابطه با مسائل روز کشور بویژه مسائل معیشتی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط سختی که طی سال های اخیر با آن روبرو بوده ایم، مهمترین جلوه مدیریت در بحث اقتصادی نمایان خواهد شد که این موضوع مبتنی بر نگاه اقتصاد مقاومتی و توجه لازم به این موضوع است که مورد تاکید و سفارش مقام معظم رهبری نیز می باشد.

 

وی یکی از جهت گیری های اساسی دولت در مباحث اجتماعی و سیاسی را تمرکز بر بحث انسجام و ارتقاء جامعه با تحقق شعار سال مقام معظم رهبری؛ دولت، ملت همدلی و همزبانی بیان کرد و افزود: اگر بر مبنای شعار سال در حوزه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گام برداریم قطعا می توانیم با همدلی و همزبانی و همگرایی و تعامل با مردم و همچنین با مشارکت دستگاه ها در بخش های مختلف شرایط مناسبی را برای جامعه فراهم کنیم و امیدوارباشیم که از شرایط سخت می توان عبور کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نقش فرمانداری را به عنوان دستگاه تاثیر گذار در شهرستان ها عنوان کرد و گفت: فرمانداری به عنوان یک راهبر وهادی در هر شهرستانی مطرح می باشد که باید با ظرفیت کامل در خدمتگزاری به مردم تلاش کند .

 

وی با اشاره به اینکه نقش معاون فرماندار نیز به عنوان یک مدیر داخلی، جانشین فرماندار و حلقه اتصالی بین مدیران عالی شهرستان و دیگر مسئولان بشمار می رود افزود: هر چه نقطه اتصال بین فرماندار یک شهرستان و مجموعه دستگاه های اداری و مردم قوی تر باشد و بتواند به طور منظم وظایف خود را انجام دهد قطعا همگرایی و تعامل بهتری بین مجموعه ادارات شهرستان و نخبگان جامعه با مردم نیز صورت می گیرد .

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار صداقت، پشتکار و هدفمند بودن فعالیت های « حسن شاکر » معاون پیشین فرماندار را ستود و همچنین از عملکرد « رقیه کرمانیان » به عنوان سرپرست معاون فرمانداری تقدیر و تشکرکرد.

 

 وی مصطفی پوردهقان معاون جدید فرماندار اردکان را جوانی متخصص و متعهد دانست و اظهار امیدواری کرد که حضور وی می تواند منشاء خیر و برکت برای شهرستان اردکان باشد .

 

فرماندار اردکان نیز در این مراسم « حسن شاکر » را یکی از فرهنگیان خوش نام، صادق، پاک و مخلص خواند و افزود: معاون سابق در یک سال فعالیت خود زحمات زیادی برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده در سطح شهرستان کشیدند که با توجه به درخواست بازنشستگی ایشان از توفیق ادامه همکاری با وی بازماندیم.

 

« حسین اسماعیلی » از حسن شاکر بعنوان یکی از خدمتگزارانی که همیشه مواضعی مشخص در راستای سیاست های دولت  تدبیر و امید داشتند، یاد کرد و افزود: در همینجا از زحمات آقای شاکر قدردانی میکنم و البته در این زمینه نباید زحمات خانم کرمانیان که به عنوان یک زن مدیر توانست یک تنه بعنوان سرپرست معاونت سوابق خوبی برجا بگذارد را نا دیده گرفت.

 

حسن شاکرمعاون پیشین فرمانداری نیز در این جلسه به گوشه ای از عملکرد خود پرداخت و افزود: باید با صداقت و شفافیت به خدمت به مردم پرداخت که بنده نیز سعی کردم تمام تلاش خود را در این راه به کاری گیرم.

 

رقیه کرمانیان سرپرست معاونت فرمانداری اردکان نیز با بیان اینکه گاهی تغیرات باعث ایجاد تجربیات می شود گفت: پست سرپرستی معاونت فرصت مناسبی بود تا در خدمت مردم شهرستان باشم و امیدوارم که توانسته باشم آنچه در توان داشتم در خدمت رسانی به مردم اردکان به کار بگیرم.

 

« مصطفی پوردهقان اردکانی» معاون جدید فرماندار شهرستان نیز بر اهمیت توسعه متوازن در شهرستان تاکید کرد و گفت: با پیگیری  تلاش مدیران شهرستان بویژه فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، شهرستان اردکان از لحاظ توسعه صنعتی رشد چشمگیری داشته به گونه ای که معضل بیکاری در شهرستان ریشه کن شده و 95 درصد از افراد جویای کار بیشتر به واسطه فعالیت صنایع مشغول به کار شده اند.

 

معاون فرماندار شهرستان بر جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه روند شهرستان در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به گونه چشمگیری پیشرفت داشته که امیدواریم با توجه به این پیشرفت بتوانیم در زمینه توسعه متوازن نیز به اهداف پیش بینی شده برسیم.

معاون جدید فرماندار اردکان  با اشاره به پیامدهای منفی رشد صنایع در این شهرستان، پیگیری اجرایی کردن سند توسعه شهرستان را یکی از برنامه های اصلی خود عنوان کرد و افزود: با توجه به توسعه صنعتی شهرستان و همچنین کسب رتبه دوم توسعه یافتگی در استان، نیازمند به اجرایی شدن هرچه زودتر سند توسعه شهرستان احساس می شود که در همینجا اعلام می کنم با هماهنگی های صورت گرفته به زودی سند توسعه شهرستان را با استفاده از نظرات صاحب نظران و متخصصان این امر به اجرا در خواهیم آورد.

 

در پایان این جلسه حکم انتصاب معاون فرماندار از سوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به « مصطفی پور دهقان » تقدیم و از سوی فرماندار،  شهردار و تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از معاون و سرپرست معاونت سابق فرماندار تقدیر شد.