بخشدار خرانق خبر داد:

بخشدار خراتق گفت: بیش از ۶۰ برنامهٔ فرهنگی و اجتماعی در دههٔ فجر امسال در سطح روستاهای بخش خرانق برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جاوید عیدانی در نهمین نشست هم‌اندیشی شوراها و دهیاران بخش خرانق در سال ۹۷ با اعلام این خبر افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌پاس خدمات زرین نظام جمهوری اسلامی ایران به روستاییان با قدردانی از این نعمت باید ایام دههٔ فجر و تولد چهل‌سالگی انقلاب را گرامی بداریم.

 

وی گفت: با توجه به تقارن دههٔ فجر امسال با ایام فاطمیه محوریت برنامه‌ها در قالب گردهمایی‌های مردمی در فضاهای عمومی روستاها برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به برنامهٔ شب‌شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست کتاب‌خوان، جشن عبادت دانش‌آموزان، همایش جنگلانه و... اشاره نمود.

 

بخشدار خرانق با اعلام خبر افتتاح بیش از ۴۰ پروژه روستایی کوچک و بزرگ در حوزه اعتبارات دهیاری، فاقد دهیاری و اعتبارات ادارات شهرستان افزود: آغاز عملیات گازرسانی با پیگیری نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، بهره‌برداری از دکل مخابراتی روستای مزرعهٔ میرها با اختصاص اعتبار مشارکتی بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان با هماهنگی فرماندار اردکان و مدیریت مخابرات استان، پروژه آب‌رسانی به روستاهای ساغند و مغستان با اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبارات مشارکتی بخش خصوصی، مهم‌ترین طرح‌های قابل‌اجرا و بهره‌برداری بوده که در ۲۱ بهمن‌ماه امسال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.