معاون استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان:
سومین جلسه شورای اداری شهرستان اردکان در سال ۹۵ هم‌زمان با هفته دولت و با حضور امام‌جمعه اردکان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و اعضای شورای اداری شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری اردکان تشکیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، سیدمحمدرضا سیدحسینی در این جلسه با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت در شرایط سختی تحویل آقای روحانی و کابینه دولت یازدهم شد؛ به‌طوری که درآمدهای کشور با کاهش بسیار چشم‌گیری روبه‌رو شده بود و از این لحاظ، کشور برای انجام امور عمرانی در مناطق مختلف در تنگنای شدید قرار گرفته بود.
 
معاون استاندار یزد افزود: در سال‌های گذشته به سبب سوءمدیریت در استفاده از منابع کشور و سیاست‌های نادرست اقتصادی و دیپلماتیک، فرصت‌های بسیاری از دست رفت و در زمینه اقتصادی کشورهای منطقه درآمدهای هنگفتی از فروش نفت به‌دست آوردند؛ به‌طوری که دولت یازدهم امروز بر اساس مصوبه اخیر مجلس مجبور است بر خلاف سایر کشورهای منطقه، از روسیه استقراض کند.
 
سیدحسینی با اشاره به شعار تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۹۵، سیاست اقتصادی دولت را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: باید با فرهنگ‌سازی و استفاده از روش‌های کارآمد تبلیغی، ابعاد این موضوع برای مردم و مسئولان روشن‌تر و ملموس‌تر شود.
 
وی اقتصاد مقاومتی را در بیان ساده شامل دو مؤلفه «صرفه‌جویی» و «استفاده از تولید داخلی» عنوان کرد و گفت: باید این باور در مردم به‌وجود بیاید که استفاده از وسایل و تولیدات خارجی در درازمدت یک آسیب و تهدید بزرگ برای اقتصاد کشور است و آموزش و پرورش باید نقش خود را در تشریح این موضوع برای جامعه به‌خوبی ایفا کند.
 
معاون عمرانی استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید، تلاش کرده‌ایم با توجه به حجم سنگینی از پروژه‌های نیمه‌تمام که از دولت‌های نهم و دهم به‌جای مانده است و در راستای مصالح کشور، از تعریف پروژه‌های جدید پرهیز کنیم و بخشی از این پروژه‌ها را برای تکمیل و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار کنیم.