مدیر تولید نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو خبر داد؛

با حضور مشاور صنعتي فرماندار، مدير عامل شركت بهره برداري و تعميرات  مپنا و تعدادی از مديران شركت گندله سازي اردکان کارگاه های آموزشی نیروهای جذب شده در نیروگاه اردکان آغاز شد.

«حسین طلایی» در گفت و گو با خبرنگار اتاق خبر اردکان زمان برگزاری این دوره آموزشی را 60 روز اعلام کرد و افزود: کلاس های تئوری و آموزش توجیهی برای پذیرفته شدگان نیروگاه بمدت 45 روز در دانشگاه آزاد اسلامی اردکان برگزار خواهد شد.

 

مدیر تولید نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو هدف از برگزاری این دوره را آموزش های تئوری در زمینه های مختلف مرتبط با نیروگاه عنوان کرد و افزود: پذیرفته شدگان در این دوره 2 ماهه با مسائل مرتبط با نیروگاه آشنا می شوند و پس از بازدید  ازنیروگاه نتایج آموزش های تئوری و عملی را در آنجا اجرایی خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی نیروهای پذیرفته شده دوره های آموزشی نقشه خوانی را با حضور در نیروگاه خواهند گذراند تا با پروسه تولید نیز آشنا شوند.

 

طلایی با اشاره به اینکه بعد از این دوره ی تئوری دوره های عمومی و تخصصی نیز برگزار خواهد شد افزود: نیروهای پذیرفته شده در دور اول، پس از گذراندن دوره تئوری با حضور در نیروگاه، دوره های تعمیرات، نگهداری و بهره برداری را پشت سر خواهند گذاشت و بر اساس استعداد و نتایج امتحانات و مصاحبه حضوری و علاقه سنجی در قسمت های مختلف نیرگاه سیکل ترکیبی اردکان تقسیم و مشغول به کار خواهند شد.

 

گفتنی است این دوره آموزشی بمدت 60 روز در دانشگاه آزاد اسلامی اردکان زیر نظر اساتیدی از شرکت بهره برداری مپنا و چند شرکت بزرگ نیروگاهی کشور برگزار خواهد شد.