فرماندار اردکان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی پیامی صادر کرد. حسین اسماعیلی در این پیام، تأکید کرده است که مردم ما باوجود همه‌ی نگرش‌های سیاسی، در پای‌فشاری بر آرمان‌های نظام و انقلاب و اسلام عزیز، وحدت بی‌نظیر و مثال‌زدنی دارند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
نهم دی‌ماه سالروز تبلور عینی بینش سیاسی و مذهبی مردم است.
 
در نظام مردم‌سالار اسلامی ایران رهبر و مردم، ریشه‌های مستحکم شجره انقلاب را ساخته‌اند و تمامی حماسه‌های بزرگ با یکی‌شدن این دو عنصر مهم در تاریخ روشن انقلاب رقم خورده است.
 
هر زمان و هر جا که دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم یکی از این دو فاکتور را هدف قرار داده‌اند بینش سیاسی اجتماع از ایجاد گسست و شکاف در صفوف اتحاد انقلاب ممانعت کرده است.
 
نهم دی‌ماه یکی از این بزنگاه‌های حساس بود که مردم ما با لبیک‌گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حماسه‌ای را رقم زدند و نقشه‌های دشمنِ مشترک همه‌ی احزاب، جناح‌ها، طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی کشور را نقش بر آب کردند و به همه جهانیان ثابت کردند مردم ما با وجود همه‌ی نگرش‌های سیاسی، در پای‌فشاری بر آرمان‌های نظام و انقلاب و اسلام عزیز، وحدت بی‌نظیر و مثال‌زدنی دارند.
 
در این میان دولت تدبیر و امید در سالی که به نام «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» نام‌گذاری شده؛ با حرکت در مسیر اعتدال و مد نظر قرار دادن جایگاه والای مردم و رهبری و با پیشینه قرار دادن تاریخ انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را برای تحکیم وحدت مردم و استعلای هرچه بیش‌تر جایگاه نظام به کار گرفته و با ایجاد امید و پویایی در اجتماع اهداف توسعه‌محور خود را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی دنبال نموده است.
 
این‌جانب به عنوان خدمتگزار کوچک و نماینده این دولت در اردکان سالروز حماسه 9 دی‌ماه را گرامی داشته و آبادی و آزادی روزافزون را برای این خطه و مردم شایسته آن آرزومندم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان