هادی مقیمی

سرپرست فرمانداری اردکان در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان گفت: شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان نهادهایی برخاسته از رأی و اراده مردم، یکی از نمونه‌های بارز دموکراسی و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، هادی مقیمی، شوراها را حلقه ارتباطی دولت و مردم دانست و افزود: اردکان، مردمانی متفکر، اندیشمند و هوشمند دارد و طبیعی است که برآیند نظر و رأی چنین مردمی، تشکیل شورایی قوی و کارآمد است.

 

وی با ابراز امیدواری مبنی بر حفظ جایگاه و شأن همه نهادها و دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: همه مسئولین در قالب نهادهای مختلف در جهت خدمت به مردم قرار دارند و اگر کسی از این مکان‌ها که به‌عنوان امانت در اختیارمان قرارگرفته سوءاستفاده کند؛ بی‌شک اعتماد مردمی را از مسئولین، دولت و درنهایت، نظام سلب خواهد کرد.

 

هادی مقیمی تأکید کرد: تصمیمات شورا باید بر اساس امکانات موجود و ظرفیت شهرها گرفته شود و به‌هیچ‌عنوان نباید سلیقه‌های سیاسی مبنای عمل قرار گیرد؛ چراکه اصولاً شوراها نهادهایی غیرسیاسی و فراجناحی‌اند و به‌عنوان واسطه بین مردم و حاکمیت فعالیت می‌کنند.

 

سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به انتشار پیش‌نویس قانون جامع مدیریت شهری، ابراز امیدواری کرد با بررسی قانون وظایف شهرداری‌ها، نحوه اداره صحیح شهرها ابلاغ شود.

 

وی با تقدیر از تلاش‌های شورای اسلامی شهر اردکان، اظهار داشت: رضای خداوند در رضایت مردم است و اگر مسئولین به نیت خدمت به مردم وارد عرصه‌های خدمت شوند؛ رضایت خداوند نیز جلب خواهد شد.

 

گفتنی است در ابتدای این دیدار تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.