فرماندار اردکان در بازدید ۲ساعته خود از دانشگاه اردکان از نزدیک روند توسعه و ظرفیت‌های تنها دانشگاه دولتی مستقل در این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در ابتدای این بازدید، از کتابخانه مرکزی این دانشگاه و بخش‌های مختلف آن از جمله سالن مطالعه خواهران، سالن مطالعه برادران و مخزن کتاب دیدن کرد. گفتنی است کتابخانه مرکزی و آزمایشگاه مرکزی که در راستای سیاست تجمیع کتابخانه‌ها و امکانات آزمایشگاهی صورت گرفته در زیربنای 2 هزار مترمربع احداث شده‌اند.
 
فرماندار اردکان در ادامه این بازدید که «حسین غفوری چرخابی» رییس و «احمد فتاحی» معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه وی را همراهی می‌کردند از ساختمان تازه‌تأسیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی این دانشگاه دیدن کرد و ضمن آشنایی با بخش‌های آموزشی و اداری آن از راه‌اندازی این طرح عمرانی در مدت‌زمان کوتاه اظهار خرسندی کرد.
 
اسماعیلی سپس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، سایت و کارگاه کامپیوتر، دفتر تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های آموزشی و نیز دانشکده فنی و مهندسی و سازمان مرکزی دانشگاه را مورد بازدید قرار داد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در ادامه با تعدادی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به گفت‌وگو نشست و با فعالیت‌های آنان آشنا شد.
 
فرماندار اردکان ضمن تشکر از کلیه عوامل دانشگاه، حجم فعالیت‌های صورت‌گرفته در دانشگاه اردکان را خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد با هم‌دلی و حرکت بر اساس برنامه‌ریزی دقیق شاهد تحولات مثبت در حوزه آموزش عالی شهرستان باشیم.
 
دکتر غفوری چرخابی ریاست دانشگاه هم در جریان این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته درحوزه‌های عمرانی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه پرداخت.