رسيدگي به شكايات

اين سامانه براي تسريع و تسهيل در فرآيند رسيدگي و پاسخگويي به شکايات مردم طراحي و اجرا شده است.

با هدف ايجاد بستر ارتباطي برخط و آسان و سريعتر مردم با مديران دستگاههاي اجرايي و تسريع در فرآيند رسيدگي و پاسخگويي به شکايات شهروندان و نيز اجراي سيستمي آن بعنوان شبکه متمرکز رسيدگي به شکايات و بخشي از فرآيند نظارت ديجيتال اين فرمانداري بر عملکرد دستگاههاي بازرسي شونده ، سامانه رسيدگي به شکايات طراحي ، پياده سازي و اجرا شده است.

نكات ضروري جهت طرح شكايت :

پس از وارد كردن مشخصات دستگاه و متن شكايت خود همراه با دلايل و مستندات قابل ارائه و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه، از سوي سيستم يك شماره پيگيري براي شما صادر مي شود كه به وسيله آن مي توانيد در همين سامانه و در هر لحظه از مرحله رسيدگي به شكايت آگاهي كسب نماييد.  در نگهداري و عدم افشاي اين شماره به ديگران توجه نماييد.